joi, 26 februarie 2009

Maria Iliuţ a primit trandafiri de la fiu

Pe 23 februarie şi-a sărbătorit ziua de naştere Privighetoarea din Munţii Carpaţi, Maria Iliuţ. Vedeta muzicii populare ne-a declarat că nu este genul de interpret căruia să-i placă laudele. De ziua sa, emisarul Bucovinei a avut concerte, dar acest fapt nu i-a deranjat pe cei apropiaţi să-i ureze “La Mulţi Ani”. “Am primit foarte multe mesaje de felicitare de la cei apropiaţi, cumetri, admiratori şi, desigur, de la fanii pe care îi am”, ne spune cântăreaţa, precizând că de ziua sa nu au lipsit florile, în special trandafirii, pe care îi adoră, iar cel mai interesant cadou au fost paharele de cristal, primite de la apropiaţi.

Marin, fiul interpretei, i-a dăruit roze roşii şi un pupic

Interpreta a fost plăcut surprinsă şi de către fiul său, Marin Iliuţ. În zori, acesta a fugit la cea mai apropiată florărie, pentru a-i cumpăra cei mai frumoşi trandafiri mamei sale. “Florile ei preferate sunt trandafirii, iar în acest an i-am dăruit roze roşii şi un pupic. Acum, nu-mi rămâne decât să mă gândesc ce cadou să-i cumpăr mamei de 8 Martie. Ştiu că trebuie să-l aleg cu mare atenţie, m-am gândit la mărgele, dar îmi este frică să nu dau greş cu alegerea. Cert este faptul că, pe lângă cadou, îi voi dărui neapărat flori”, ne spune Marin Iliuţ.
JURNALUL îi urează artistei un călduros La Mulţi Ani, sănătate, fericire, multă voie bună şi doar realizări mari pe tărâmul muzicii populare.

Niciun comentariu: